2024-11-05
Redken får nu en ambassadör – Sångerskan, skådespelerskan och stilikonen Sabrina Carpenter. Den första kampanjen står hennes favoritserie i fokus – Acidic Bonding Concentrate.
Du har säkert redan hört de virala hitlåtarna "Espresso" och "Please Please Please," som inte bara toppade Spotifys listor utan också tog TikTok med storm. Sångerskan, låtskrivaren, skådespelaren och stilikonen Sabrina Carpenter har snabbt klättrat till toppen. Nu tar hon nästa steg och inleder sitt första samarbete inom hårvård, som Redkens nya globala ambassadör.
"Skönhet och särskilt mitt hår är en stor del av min identitet," säger Carpenter. "Jag har alltid drömt om ett samarbete med ett hårvårdsmärke och väntat på att hitta rätt partner. Det har varit min hemlighet för att hålla håret i toppform, och jag ser fram emot att dela vad vi har arbetat på tillsammans."
Redken har länge varit en favorit bland skönhetsentusiaster, grundat av Paula Kent som introducerade ett vetenskapligt tillvägagångssätt för hårvård, med fokus på rätt balans mellan protein, fukt och en sur pH-nivå – hörnstenen i deras produkter än idag.
I Sabrinas första kampanj, regisserad av Jacob Bixenman och fotograferad av Cass Bird, står Redkens populära Acidic Bonding Concentrate-serie i fokus. Vilket också är Sabrinas favorit-serie från varumärket. Serien erbjuder näringsrika produkter som reparerar, stärker och skyddar håret, samtidigt som den bevarar färg och ger nytt liv från ytan till djupet av hårstrået.
Här kan du läsa mer om Acidic Bonding Concentrate-serien.
Vår favorit i serien är utan tvekan Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment. Förutom att ge värmeskydd upp till 230 grader och motverka de negativa effekterna av färgning, värmestyling – och till och med vatten – är den berikad med citronsyra, en alfahydroxisyra i Redkens koncentrerade Bonding Care Complex, som stärker svaga bindningar och förbättrar hårets motståndskraft.
Du har säkert redan hört de virala hitlåtarna "Espresso" och "Please Please Please," som inte bara toppade Spotifys listor utan också tog TikTok med storm. Sångerskan, låtskrivaren, skådespelaren och stilikonen Sabrina Carpenter har snabbt klättrat till toppen. Nu tar hon nästa steg och inleder sitt första samarbete inom hårvård, som Redkens nya globala ambassadör.
"Skönhet och särskilt mitt hår är en stor del av min identitet," säger Carpenter. "Jag har alltid drömt om ett samarbete med ett hårvårdsmärke och väntat på att hitta rätt partner. Det har varit min hemlighet för att hålla håret i toppform, och jag ser fram emot att dela vad vi har arbetat på tillsammans."
Redken har länge varit en favorit bland skönhetsentusiaster, grundat av Paula Kent som introducerade ett vetenskapligt tillvägagångssätt för hårvård, med fokus på rätt balans mellan protein, fukt och en sur pH-nivå – hörnstenen i deras produkter än idag.
I Sabrinas första kampanj, regisserad av Jacob Bixenman och fotograferad av Cass Bird, står Redkens populära Acidic Bonding Concentrate-serie i fokus. Vilket också är Sabrinas favorit-serie från varumärket. Serien erbjuder näringsrika produkter som reparerar, stärker och skyddar håret, samtidigt som den bevarar färg och ger nytt liv från ytan till djupet av hårstrået.
Här kan du läsa mer om Acidic Bonding Concentrate-serien.
Vår favorit i serien är utan tvekan Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment. Förutom att ge värmeskydd upp till 230 grader och motverka de negativa effekterna av färgning, värmestyling – och till och med vatten – är den berikad med citronsyra, en alfahydroxisyra i Redkens koncentrerade Bonding Care Complex, som stärker svaga bindningar och förbättrar hårets motståndskraft.
269 kr
Rek.pris
445 kr
521 kr
Rek.pris
790 kr
397 kr
Rek.pris
560 kr
255 kr
Rek.pris
395 kr
263 kr
Rek.pris
395 kr
258 kr
Rek.pris
395 kr
787 kr
518 kr
790 kr
Rek.pris
1 235 kr